Onze eerste dag in Benidorm

22 augustus 2014

Hallo allemaal,
Vandaag is het avontuur dan echt begonnen! Vannacht zijn we met vrienden en familie afgereisd naar schiphol! Om half 6 was het dan echt het moment om afscheid te nemen van elkaar. Na een grote tranen zee zijn we door de douane gegaan en toen begon het avontuur! Om 7 uur zijn wij van Nederlandse bodem vertrokken richting Alicante airport. Eenmaal geland en gelukkig onze koffers weer terug gekregen zijn we samen met estudiantes Costa blanca en andere studenten op weg gegaan naar Benidorm. Onderweg nog een stop gemaakt om een aantal papieren in te vullen, jaja alles moet officieel! Vervolgens zijn we door gereden naar ons appartement! Naar wederom een lange uitleg, mochten we dan eindelijk onze spullen/kleren uitpakken en in de kasten doen! Tijdens het uitpakken kwamen Hennieke en Berneth er achter dat ze toch best wel veel kleren bij zich hadden! Eén gelukje hebben wij, de kasten in ons appartement zijn behoorlijk groot! Om er ons eigen plekje van te maken hangen op onze slaapkamers foto's van vrienden en familie, zo kunnen we elke dag naar ze kijken en is het gemis een beetje minder! Als afsluiting van een intensieve en lange dag zijn we samen met onze mede studenten lekker uit eten geweest aan de geweldige boulevard van Benidorm!!! Dit weekend mogen we nog even genieten van alle rust en gaan we fijn naar het strand, maandag hebben we introductie gesprek en dinsdag mogen we dan echt als verpleegkundigen aan de slag in het Hospital Clinica Benidorm!!

Dikke kus uit Alfaz Del Pi!
Ps. Ons adres is:
Edificio Bonavista
Calle Figuera 7, puerta 4
03580 Alfaz del Pi
Alicante

1. Anja:
    23 augustus 2014
    Heel leuk om het zo ook een beetje mee te kunnen maken! Leuk geschreven! Geniet vandaag en morgen nog maar fijn van het luieren! Lekker naar het strand, ik denk dat iedereen die dat leest nu jaloers op jullie is! Heel veel succes volgende week, gaat helemaal goed komen daar! Groetjes, Anja
  2. Femmieke:
    Hallo Dames,
    Jaaa...eindelijk in Spanje!! En wat lees ik toch een beetje TE veel mee Berneth en Hennieke?? Haha vandaar die zware koffers. Nou nog een paar dagen lkkr genieten voordat jullie aan de slag mogen...Heel veel succes en we hopen veel van jullie belevenissen te mogen horen!! Lfs de Verhoekjes
  3. Bertie netjes:
    23 augustus 2014
    Dames geniet nog even van jullie vrije weekend, en veel succes vogende week met jullie stage liefs bertie