We zijn weer begonnen!!!

9 januari 2015

Hallo lieve mensen,

Vorige week vrijdag was het dan weer zo ver, tijd om weer te vertrekken naar Spanje. Met gemengde gevoelens gingen we deze kant weer op. Stiekem waren we misschien liever thuis gebleven maar we moesten onze stage nog afronden. Knop om en gaan voor nog 20 dagen Spanje. Toen we vrijdag aankwamen werden we onthaald met een lekker zonnetje. Echt een positief punt aan Spanje, het warme weer. Eenmaal in ons appartement direct maar een boodschappenlijst gemaakt en de boodschappen in huis gehaald. Zo dat zat er alweer op voor de eerste keer, nog 2x te gaan. We hadden fijn een weekend om bij te komen en weer te wennen.

Maandag was het dan zo ver, tijd voor stage. We gingen alle drie weer van start op een nieuwe afdeling. Myrthe mocht kennis maken met baby's en kinderen op de pediatria, Hennieke mocht gezellig mee met de Nederlandse cardioloog en Berneth mocht starten op de quirofano ( OK ). De eerste dag was voor ons alle drie best wel intensief. Even weer wennen aan de taal en de nieuwe dingen. Op de pediatria was het maandag erg druk, Myrthe kon direct aan de slag en had op haar eerste dag al verschillende injecties gegeven aan baby's en kinderen. Hennieke had ook een leuke eerste dag gehad op de cardioloog. Berneth had tijdens haar eerste dag het plaatsen van een knie- en heup prothese gezien.
Dinsdag hadden we al weer lekker een dagje vrij. Voor Myrthe zat haar eerste stage week er al op ivm ziekte. Hennieke en Berneth hebben deze afgelopen week nog veel geleerd en mogen zien.
Nu is het weekend weer begonnen en kunnen we weer lekker uitslapen! Morgen gaan we een dagje naar La Marina, een overdekt winkelcentrum. En de rest van het weekend lekker niksen.

Iedereen een fijn weekend. Nog 13 dagen en dan alweer lekker naar huis.

Lieve groetjes van ons.

1. Fam I Steenstra:
    9 januari 2015
    Super dames geniet morgen van het winkelen en van het verdere weekend maandag weer succes op stage liefs tante jacien
  2. Bertie netjes:
    10 januari 2015
    Nou dames nog even knallen de laatste 2weken,maak er nog een leuke tijd van saampies .
    Voor je het weet staan jullie weer op Nederlandse bodem,en van het weer hier wordt je nou ook niet echt vrolijk.
    Gezellige dag vandaag !!

Liefs Bertie