Laatste blog 2014!!!

18 december 2014

Hallo lieve mensen. Hier dan echt ons laatste blog van dit jaar. Stage voor dit jaar zit er weer op voor ons 3. Afgelopen week hebben we nog weer kennis mogen maken met de nieuwe afdeling. Hennieke heeft een weekje op de OK mee gedraaid, Myrthe mocht met de Nederlandse cardioloog mee en Berneth heeft kennis gemaakt met de traumatologie. Hennieke vond het erg interessant, veel gezien. Het is veel kijken en niet veel doen. Myrthe heeft veel geleerd op de cardiologie. Dat kwam met name ook omdat de cardioloog Nederlands is. Myrthe vind het erg jammer dat de week alweer voorbij is. Berneth vond de trauma erg interessant, vooral als ze de arts mocht helpen tijdens een onderzoek. Ook vond ze het erg leuk dat artsen de tijd namen om röntgenfoto's uit te leggen. Al met al dus veel geleerd.

Morgen gaat onze wekker weer op tijd af. Dit keer niet voor stage maar voor vertrek naar Nederland. We hebben er erg veel zin in! Alhoewel we het warme weer hier wel gaan missen. Om jullie even jaloers te maken; vandaag scheen hier de zon en was het maar liefst 20 graden.

Groetjes en tot volgend jaar,
Ons allen!!

1. Johanna:
    18 december 2014
    Hey lieve meiden, wat hebben jullie een bak met ervaring opgedaan. Veel mogen zien,doen en leren! Wauw super trots op jullie,en heel blij dat we jullie morgen dan eindelijk weer even in de armen mogen sluiten. Twee weekjes genieten!!!! Tot morgen dames. Lieve groet Appie en Johanna