Het eind is in zicht! :)

Hallo lieve mensen,

Zoals de titel het al zegt, het einde is in zicht. We zijn nu bezig met het afronden van alles. De laatste spulletjes voor stage bij elkaar zoeken, voor het laatst boodschappen halen en voor het laatste naar het stadje Albir. Het klinkt best wel raar en onwerkelijk. Alles gebeurt deze laatste 6 dagen voor het laatst. In de aankomende dagen zullen we ook rustig beginnen met inpakken en alles bij elkaar zoeken.

Stage is deze laatste weekjes ook goed gegaan. Zoals jullie al in de vorige blog hadden gelezen zit Hennieke op de cardiologie, Myrthe op de pediatria en Berneth op de quirofano. We hebben het alle drie erg naar ons zin op stage. Hennieke heeft haar weg goed gevonden op de cardiologie en neemt handelingen van de verzorgende uit handen. Myrthe vind het leuk op de pediatria en haar dagen zijn zo voorbij al heeft ze tussendoor twee uur pauze wat minder prettig is. Berneth heeft al super ervaringen op gedaan op het OK. Zo heeft ze al mogen intuberen en mogen assisteren tijdens een ruggenprik en het verwijderen van keel amandelen. Ook ziet ze dagelijks interresante operaties voorbij komen waar ze met de neus bovenop mag staan. We gaan volgende week nog 3 dagen knallen op onze afdelingen en dan zit het er alweer op.
Nu gaan we nog lekker genieten van ons laatste weekend hier.

Lieve groetjes van ons.

1. Eline:
    Zet hem op meiden !!
  2. Fam I Steenstra:
    16 januari 2015
    Fijn weekend dames , en nog een super weekje daar liefs jacolien
  3. Femmieke:
    Hey Dames...

Geniet van jullie laatste weekje samen daar in Benidorm!!

Lieve groet♡ Femmieke