De voorbereidingen

18 augustus 2014 - Genemuiden, Nederland

Hallo mensen,
Hier ons eerste verslag! Op dit moment zijn we nog in het regenachtige Nederland! De voorbereidingen zijn al weken/maanden bezig maar het word nu echt serieus! Vrijdag vertrekken we dan echt naar Benidorm! Hennieke heeft inmiddels haar koffer al een paar keer in en uit gepakt, Berneth heeft de koffer zojuist open gelegd en is ook begonnen met pakken en Myrthe moet haar koffer nog pakken! Haha zo zie je maar weer alle drie zijn wij anders! Hennieke en Berneth hebben afgelopen zaterdag een feestje gegeven voor de vrienden en natuurlijk was myrthe van de partij!

1. Fam I Steenstra:
    18 augustus 2014
    hallo dames heel veel succes met het inpakken en wegen van jullie koffers
    gaat de hele week nog wel aan erin en eruit dit mee of toch niet
    heel veel succes liefs tante jac
  2. Wijnie de vries:
    18 augustus 2014
    Heel veel succes met koffers pakken.
    Maar natuurlijk heel veel succes straks in Benidorm.
    Geniet ervan en heel veel plezier met elkaar.
    Groetjes vanuit Nunspeet.
    Wijnie (Tante van Myrthe)
  3. Wijnie de vries:
    18 augustus 2014
    Heel veel succes en plezier met alles wat komen gaat.
    Groetjes vanuit Nunspeet.
    Wijnie (tante van Myrthe
  4. Janny v Essen:
    Succes dames
    Heb jullie gevonden ben benieuwd hoe vaak de koffer nog op nieuw in gepakt wordt voor dat het tijd is dat jullie gaan
  5. Suzette en Noëlle:
    18 augustus 2014
    Hey meiden. wat leuk, een blog. wij gaan jullie zeker volgen. heeeeel veeeeel plezier. geniet van deze mooie ervaring
  6. Marian Schutter:
    18 augustus 2014
    Heel veel succes Myrthe en de andere dames, maak er wat moois van!!
  7. Heleen:
    18 augustus 2014
    Heel veel succes met pakken dames... Het grote aftellen is nu echt begonnen..

Groetjes,
    Erwin, Heleen, romee en sterre
  8. Marjan de Jonge:
    20 augustus 2014
    Dames, ik ben trots op jullie, moet ook om jullie lachen. Kon ik maar mee in de koffer, maar ja dat is echt heel wat kilo's te veel ;-) Heel, heel veel succes, plezier en een super leerzame tijd! En Hij reist met jullie mee, komt goed. Zet'em op.
    Buen viaje, Marjan