Herenigd met chickaa's

11 november 2014

Hier een blog van Hennieke en Berneth: Het weekend samen met onze lieve vriendinnen! Vrijdag was het dan eindelijk zo ver, onze vriendinnetjes kwamen richting Spanje. Om ze te verrassen hadden Hennieke en ik geruild op stage, zodat we vrijdag vrij waren. Marinske en Annelies wisten nergens van en dat hebben ze geweten. Wij hadden ons verstopt in mijn (Berneth) slaapkamer. Toen Marinske en Annelies eindelijk ons appartement hadden gevonden en de woonkamer binnen stapten hebben we ze flink verrast! Na het uitpakken van de koffers en even rustig gezeten te hebben, zijn we naar Benidorm gegaan. Hier hebben we lekker geluncht en in het zonnetje op het terras gezeten. 's Avonds hebben we pannenkoeken gebakken en een filmpje gekeken. We waren allemaal moe, dus zijn maar op tijd ons bed in gekropen.

Zaterdag zijn we naar Alicante geweest. Om in Alicante te komen moesten we nog wel even reizen dus zijn om kwart voor 9 vertrokken. Om kwart over 9 zaten we in de tram en konden we nog even anderhalf uur bijkomen. Onderweg zagen we vanuit het raam dat het weer veranderde, donkere luchten kwamen ons tegemoet. Toen we in Alicante aankwamen was het gelukkig nog wel droog. Eerst hebben we een terrasje opgezocht waar we wat konden drinken. We zaten net goed en wel, toen begon het te regenen. Eerst maar blijven zitten, toen het minder hard regende zijn we verder gegaan. Nadat we lekker hadden gegeten en geshopt, zijn we maar weer neergestreken op het terras om even uit te rusten! ;) Vervolgens met de tram weer richting Alfaz. Jammer genoeg hadden we hem net gemist en moesten we dus een poosje wachten. Eindelijk thuis gekomen hebben rustig aan gedaan en hebben we ons allemaal maar eens klaar gemaakt voor een avondje stappen! Toen we allemaal klaar waren hebben we lekker eten gehaald bij de pizzeria. Het avondje stappen was ook zeker geslaagd.

De zondag was voor ons een rustig dagje. Eerste hebben we fijn uitgeslapen. Hennieke had gezorgd voor verse broodjes van de bakker, lekker ontbijten dus! De rest van de dag bestond uit film kijken, eten koken, bank hangen en lekker niks doen!

Maandag hebben we ons de hele dag vermaakt in Benidorm. Het was groot feest met veel vuurwerk. Jammer genoeg waren de winkels gesloten, dus shoppen zat er niet in. We hebben ons wel vermaakt, we gingen van terras naar terras. Ook hebben we nog veel mooie foto's gemaakt, als herinnering van dit weekend. Het weer was maandag mooi. We hebben lekker in het zonnetje genoten. 's Avonds hebben we zoals gewoonlijk rustig aan gedaan en genoten van het laatste avondje alfaz voor Marinske en Annelies.

Vandaag was een regenachtige dag. We zijn redelijk op tijd ons bed uit gegaan en hebben heerlijk ontbeten. Vervolgens ons klaar gemaakt en weer richting Benidorm. Dit keer om lekker te lunchen ter afsluiting van dit geweldige weekend. We hebben zoals echte Nederlanders geluncht bij een Nederlands tentje. Ze zeggen wel eens "wat de boer niet kent dat vret ie niet!"

We waren dit weekend vaste klant bij de taxi's. De taxichauffeurs zetten ons elke keer weer netjes voor de deur af. We waren lekker lui en hadden geen zin om de bult op te lopen! Hihi ;)

We hebben afgelopen weekend erg genoten samen met onze vriendinnetjes Marinske en Annelies. We kunnen er nu weer 38 daagjes tegen aan. Dan zien we eindelijk onze vrienden/vriendinnen en familie weer. We gaan dan twee weken genieten in Genemuiden!

Liefs Berneth en Hennieke

1. Anja:
    11 november 2014
    Klinkt als een geweldig leuk weekend! Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Nog even en dan zitten jullie zelf weer in Genemuiden! Groetjes!
  2. Johanna:
    11 november 2014
    Aan alles te horen,te zien en te lezen, was het een super weekend meiden.Heerlijk elkaar weer even te zien!!! Nog even genieten van alle leuke dingen die jullie nog mogen doen op stage,want voor je het weet is dit avontuur voorbij. Lieve groetjes johanna