Hoe gaat het nu?!

23 november 2014

Goedemiddag. Over 26 dagen gaan we alweer voor 2 weken naar huis. De tijd vliegt.
Maar even over stage. Morgen beginnen we aan onze laatste week voordat we allemaal weer gaan wisselen van afdeling. Hennieke heeft veel gezien en geleerd op de UCI en vindt het dus jammer om straks naar de traumatologie te gaan. Wel is ze erg benieuwd hoe het zal zijn
Berneth heeft ook veel geleerd op de afdeling maar, miste hierin wel uitdaging. Zij gaat na deze week beginnen op de pediatrie. Myrthe gaat na 7 weken stage te hebben gelopen op de Urgencias beginnen op de Ok. Afgelopen vrijdag hebben we weer een aftekenen moment gehad met onze stagebegeleider. We zijn al heel goed op weg met onze opdrachten.

Gisteren zijn we een dagje naar Valencia geweest. Hiervoor moesten we zelfs nog eerder uit ons bed dan dat we naar stage gaan, maar het was het waard. We hebben een leuke en gezellige dag gehad en veel mooie dingen gezien. Ook was er natuurlijk nog even tijd om te winkelen.

Voor de komende weken staat er nog heel wat op de planning. We gaan nog een aantal plaatjes bezoeken en gaan hier zelfs sinterklaas vieren met dr studenten. Maar dinsdag is eerst Hennieke jarig wat we natuurlijk gaan vieren!!

O, en voor de mensen die altijd vragen hoe het weer hier is. We hebben nog steeds geen winterjas nodig. Wel merken we dat de herfst ook hier is begonnen.

Groetjes vanuit Alfaz!

1. Bertie netjes:
    23 november 2014
    Hoi dames ,

Leuk om weer even wat te lezen over jullie leventje in Spanje .
    Maak er nog een paar leuke weken van, en natuurlijk een gezellige verjaardag met mijn Hennis.
    En veel succes op jullie nieuwe afdeling!!
    En met pakjes avond (tevens mijn verjaardag)

Adios dames

Gr Wim en bertie
  2. Wopke:
    29 november 2014
    Hee dames,
    leuk om te lezen hoe het met jullie is.....nog even doorzetten en dan....mag je weer naar school....Haha
    Ben benieuwd naar alle verhalen en belevenissen. Ga jullie goed daar.
    Alvast mooie dagen gewenst met de feestdagen en....laat zien wat je kunt!
    Groet Wopke