Fijn weekend met pa en ma!

3 november 2014 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Reisblog je van Berneth!
Afgelopen weekend heb ik mijn eerste bezoek mogen ontvangen! Na 10 weken heb ik dan eindelijk me ouders weer gezien. Vrijdag was ik vrij van stage, maar me wekkertje ging wel op tijd. Ik wilde me ouders verrassen door ze op te wachten bij hun hotel. Uiteindelijk was ik ruim op tijd ter plekke en ben ik maar tussen alle oude mensen gaan zitten in het park, zodat pa en ma me niet direct zouden zien. Daar zat ik dan het duurde al eens 30 minuten als is 40, 50, en na een uur wachten zag ik eindelijk papa lopen! Ik als een gek rennen door het park en ja hoor ook papa en mama zagen mij aankomen. Wat fijn om elkaar weer te zien en even te knuffelen. Na het inchecken en even richting de hotelkamer. Daar heb ik koffertje vol verrassingen dan eindelijk uit mogen pakken! Iedereen super bedankt voor de leuke dingen. Toen pa en ma waren geïnstalleerd hebben we de zwemkleding aangedaan en zijn we heerlijk naar het strand geweest. Vanuit het strand ons lekker gedoucht en klaar gemaakt voor onze eerste avond Benidorm. We zijn heerlijk uiteten geweest en daarna zijn pa en ma mee gegaan naar mijn appartement om die te bewonderen! Zaterdag ben ik om 8:45 uur richting Benidorm gegaan om gezellig samen met pa en ma te ontbijten. Mmmmm... heerlijk!! Ik had die dag voor de zekerheid veel kleding etc meegenomen, misschien ging ik 's avonds bij hun slapen. Na het ontbijt zijn we richting het ziekenhuis gelopen. Nu hebben papa en mama ook een indruk van mijn stageplek. We hebben de dag vervolgd met strand. Vanaf het strand zijn we de stand nog even ingedoken. Hier kwamen we een leuk opgezette snoepwinkel tegen, met snoep in houten vaten. Wij (snoeperds) naar binnen en tuurlijk even wat in een zakje gedaan. Bij het afrekenen van de snoep schrokken we of naar, de zak van maar 700gr koste maar liefst 20 euro! :o maarja we hebben er wel van genoten haha! Ook hebben we nog lekker opt het terras genoten van een heerlijke sorbet♡ 's Avonds zijn we weer heerlijk uiteten geweest en hebben we lekker langs de boulevard gelopen en ben ik verwend met een mooie nieuwe tas! Ik heb die avond besloten om gezellig bij pa en ma te slapen, dus dat werd met zn drieën in een tweepersoonsbed. Wat hebben we een lol gehad. Ondanks dat mama slecht geslapen heeft in de midden op de randen van twee matrassen was het erg gezellig. Nu hoefde ik de volgende morgen niet eerst te reizen voordat ik aan het ontbijt kon. Zondag zijn we 's morgens naar het prachtige uitzichtpunt van Benidorm geweest, wauw wat kun je hier mooi weg kijken en natuurlijk mooie foto's maken! Toen de zon er weer goed door was hebben we ook de laatste dag samen genoten van de zon op het strand. Ook de laatste avond kon niet ontbreken wat uiteten betreft en hier heb ik dan ook zeker nog even van genoten! Na het eten zijn we naar het hotel gelopen en heb ik al mijn spullen bij elkaar gepakt. Het was de bedoeling dat pa en ma al wat mee zouden nemen naar Nederland, maar ik heb uiteindelijk nog meer gekregen haha! Toen ik alles bij elkaar had zijn we samen richting de bus gelopen en hier hebben we afscheid genomen voor ongeveer 6 weken. Dan ga ik voor twee weken fijn terug naar Nederland, met kerst en oud&nieuw! Ik heb super genoten van afgelopen weekend samen met me ouders!♡♡♡ Volgend weekend gaat vast weer top worden, want dan komen Marinske en Annelies (twee vriendinnen)