Hannieee!

19 oktober 2014

Afgelopen weekend hadden we onze eerste bezoek! Hanne kwam gezellig een weekendje logeren in ons appartement. Om haar te verassen hadden we lekker kwarktaart gemaakt. Donderdag middag kwam Hanne aan in Benidorm. Samen zijn we eerst met de bus naar Alfaz gereden en heeft Hanne mogen ervaren welke berg wij elke dag op en af lopen. Uiteindelijk alles geïnstalleerd en toen was het pannenkoeken time. Vrijdag zijn we een dagje Altea en Albir geweest. Hier hebben we mooie foto's gemaakt en heerlijk genoten van het mooie weer. 's Avonds zijn we ook nog lekker uiteten geweest. Zaterdag zijn Hanne en Myrthe samen een dagje naar Alicante geweest! Na wat opstart probleempjes zijn ze drie uur later dan gepland vertrokken. Alicante is een erg mooie stad en het weer was ook zaterdag prachtig. In Alicante was het maar liefst 36 graden. Vandaag zijn we naar het uitkijkpunt in Benidorm geweest. Super mooi uitzicht heb je hier en natuurlijk zijn ook hier weer een paar mooie foto's geschoten. Hanne heeft het getroffen met het mooie weer en heeft nog een beetje kleur op kunnen doen. Het weekend is voorbij gevlogen, vannacht vertrekt Hanne weer naar Nederland! We hebben het gezellig met je gehad Hannieee!

Nog even wat over onze stage:
Afgelopen week is iedereen gestart op een nieuwe afdeling. Dit was erg wennen en heel anders. Myrthe heeft haar plekje al helemaal gevonden tussen de verpleegkundigen op de spoedeisende hulp. Hennieke vind het nog erg wennen en moet haar draai nog even vinden op de IC. Berneth is de IC gewend en vind de verpleegafdeling nog niet zo interresant, wel heeft ze al veel mogen doen. Deze week gaan we weer beginnen met frisse moed en hopen op nieuwe interresant ervaringen. Dit was de blog voor nu! Iedereen een fijne (werk) week!

Dikke kus Myrthe, Hennieke en Berneth