Het wordt een beetje anders!

24 september 2014

Hola lieve lezers!

Hier is even weer een klein verhaaltje vanuit Spanje! Afgelopen maandag hebben we dan onze eerste cursus Spaans gehad! Super leuk en erg leerzaam. We krijgen nu elke week 1,5 uur Spaanse les! We volgen de lessen niet met ons drie maar met nog drie andere studenten! Allemaal waren we erg positief en we gaan vol goede moed verder.

Op stage gaat het allemaal goed. Myrthe en Hennieke zijn gewisseld van planta, dit is de Spaanse benaming voor afdeling. Berneth mag nog drie weken veilig haar dingen doen op de UCI, dit is de IC. Vanmiddag hebben we gesprek gehad met Willemien en hebben we besproken hoe we het beste te werk kunnen gaan wat opdrachten betreft. Voor ons weer iets om voor te bereiden!

De weken vliegen hier voorbij. Wel veranderd het weer ook hier. Vanuit Nederland krijgen we af en toe wel eens weerberichten te horen, maar ook in Spanje regent het wel eens! Deze week is het een Spaanse herfstweek wat weer betreft. In de ochtend is het frisjes en overdag breekt de zon meestal wel door maar met bewolking. Ook heeft het vandaag al twee keer geonweerd! Best raar want het rommelt eerst een poos en ook best hard en dan begint het te plenzen! Wel blijft het nog rond de 26 graden en lopen we dus nog in onze korte broek!

Familie, vrienden en kennissen zijn we ook nog zeker niet vergeten! Nog wekelijks ontvangen we leuke post! Erg leuk dat iedereen zo met ons mee leeft en aan ons denkt. Dit was het weer voor nu!

Hasta lavista!

1. Marjan de Jonge:
    24 september 2014
    Dames, hier plenst het! En het is koud geworden, in de korte broek?! Nee, dat gaat echt niet. Hard aan het werk nu met de opdrachten dus. Sterkte en succes. Ik denk aan jullie hoor.
    Groetjes en succes op als die planta's. We zullen jullie missen as. Vrijdag.