Last minute! ;)

Buenas tardes!

Dit is dan de laatste blog van ons! 20 weken stage in Spanje zitten erop. We hebben het heel erg naar ons zin gehad. In het begin was het wennen maar al gauw voelde we ons helemaal thuis in Spanje. We hebben heerlijk genoten van het mooie weer, wat we tot aan de dag van vandaag nog hebben. Wel in mindere mate dan eerst, maar stukken beter dan in Nederland.

Tijdens onze stage hebben we ons alle drie mogen ontwikkelen als verpleegkundige. Zowel op verpleegtechnisch gebied als op onze beroepshouding. We hebben veel van onze collega's geleerd. Wij zijn hun daar erg dankbaar voor. Afgelopen maandag hebben we ons eindgesprek gehad en hebben we stage goed afgerond.

Vandaag zijn we dan echt voor de laatste keer met de bus naar Benidorm geweest. Even lekker wat gegeten en dat was het dan. Over een paar minuten met de koffers naar buiten en richting het vliegveld. Het was een top ervaring.

Liefs Myrthe, Hennieke en Berneth

1. Heleen:
    22 januari 2015
    goede reis terug dames.. heb enorm genoten van jullie reisverhalen.. nu lekker weer naar huis terug.. jullie kunnen samen terug kijken op een super ervaring die niemand jullie meer afneemt.. lieve groet, heleen
  2. Marjan de Jonge:
    22 januari 2015
    Tot gauw!!!!! Het was leuk om mee te lezen.